Режим для слабовидящих

 

rube
  • Рэжым працы Цэнтра:

    Панядзелак-пятніца: 08:00 - 17:00

    Абедзенны перапынак: 13:00 - 14:00

     

    Выхадны:

    субота, нядзеля

    Чытаць далей...

  • Адрас: 225710, Брэсцкая воб., г. Пінск, вул. Ракасоўскага, д. 4

    Друкаваць

    Чытаць далей...

 АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА № 2.33
Прыняцце рашэння аб прадастаўленні (аб адмове ў прадастаўленні) дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў выглядзе: 2.33.1. штомесячнай і (або) аднаразовай сацыяльных дапамог (ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 19 студзеня 2012 г. № 41 «Аб дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі»)

 Рашэннем Пінскага райвыканкама ад 2017/08/15 № 864 'Аб дэлегаванні паўнамоцтваў па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур» паўнамоцтвы па прыёме, падрыхтоўцы да разгляду заяў грамадзян аб прадастаўленні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі, выдачы адміністрацыйных рашэнняў аб выніках разгляду заяў, а таксама па прыняцці адміністрацыйных рашэнняў аб адмове ў прыняцці заяў зацікаўленых асоб дэлегаваны ГУ «Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Пінскага раёна»

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

1. Заяву (спампаваць).

2. Пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка і членаў яго сям'і (для непаўналетніх дзяцей ва ўзросце да 14 гадоў - пры яго наяўнасці), даведка аб вызваленні - для асобаў, вызваленых з месцаў пазбаўлення волі.

3. Пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці - для асоб, якія маюць дзяцей ва ўзросце да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры яго наяўнасці).

4. Пасведчанне аб усталяванні бацькоўства - для жанчын, якія нарадзілі дзяцей па-за шлюбам, у выпадку, калі бацькоўства ўстаноўлена.

5. Пасведчанне аб заключэнні шлюбу (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь - пры яго наяўнасці).

6. Копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і - для няпоўных сем'яў.

7. Копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей.

8. Копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі - для асоб, назначаных апекунамі дзіцяці.

9. Пасведчанне інваліда - для інвалідаў.

10. Пасведчанне дзіцяці-інваліда - для дзяцей-інвалідаў.

11. Пасведчанне аб дзяржаўнай рэгістрацыі індывідуальнага прадпрымальніка - для індывідуальных прадпрымальнікаў.

12. Працоўная кніжка (пры яе наяўнасці) - для непрацуючых грамадзян і непрацуючых членаў сям'і (выпіска (копія) з працоўнай кніжкі або іншых дакументы, якія пацвярджаюць занятасць, - для працаздольных грамадзян)..

13. Звесткi аб атрыманых даходах кожнага члена сям'і за 12 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту (для сем'яў, у якіх працаздольны бацька (працаздольная асоба, з якім маці не знаходзіцца ў зарэгістраваным шлюбе, але сумесна жыве і вядзе агульную гаспадарку) звольнены з працы (службы) у сувязі з ліквідацыяй арганізацыі, спыненнем дзейнасці індывідуальнага прадпрымальніка, натарыуса, які ажыццяўляе натарыяльную дзейнасць скарачэннем колькасці або штату работнікаў, - за 3 месяцы, якія папярэднічаюць месяцу звароту), акрамя зведзены й аб памерах пенсій з улікам надбавак, даплат i павышэнняў, дапамог па догляду інвалідаў I групы або асобаў, якiя дасягнулi 80-гадовага ўзросту, дапамог, што выплачваюцца згодна з Законам Рэспублікі Беларусь 'Аб дзяржаўных дапамогах сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей» (за выключэннем дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці, і дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці), з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 9 снежня 2014 г. № 572 'Аб дадатковых мерах дзяржаўнай падтрымкі емей, якія выхоўваюць дзяцей », якія выплачваюцца i далучаюцца да матэрыялаў справы органамі па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне

14. Даведкі аб рэалізацыі прадукцыі жывёльнага паходжання (за выключэннем малака), пладоў і прадукцыі ўласнай падсобнай гаспадаркі, прадуктаў прамысловай дзейнасці - у выпадку рэалізацыі названай прадукцыі.

15. Дагавор аб падрыхтоўцы спецыяліста (рабочага, служачага) на платнай аснове - для студэнтаў, якія атрымліваюць адукацыю на платнай аснове з прыцягненнем крэдыту на льготных умовах для аплаты першай вышэйшай адукацыі або за кошт сродкаў юрыдычных асоб, а таксама фізічных асоб, якія вядуць з імі паасобнае гаспадарка.

16. Дагавор рэнты і (або) пажыццёвага ўтрымання - для грамадзян, якія заключылі названы дагавор.

17. Дагавор найму (паднайму) жылога памяшкання - для грамадзян, якія здавалі па дамове найму (паднайму) жылое памяшканне на працягу 12 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту (для грамадзян, звольненых з працы (службы) у сувязі з ліквідацыяй арганізацыі, спыненнем дзейнасці індывідуальнага прадпрымальніка, натарыуса , які ажыццяўляе натарыяльную дзейнасць у натарыяльным бюро, адваката, які ажыццяўляе адвакацкую дзейнасць індывідуальна, спыненнем дзейнасці філіяла, прадстаўніцтва або іншага адасобленага падраздзялення арганіза изации, размешчаных у іншай мясцовасці, скарачэннем колькасці або штату работнікаў, - на працягу 3 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту).

Дакументы і (або) звесткі, запытаныя кіраваннем для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

1. Даведка, якая змяшчае звесткі з запісу акта аб нараджэнні, у выпадку, калі запіс пра бацькоў праведзена ў адпаведнасці з артыкулам 55 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і.

2. Даведка аб месцы жыхарства і складзе сям'і, а ў выпадку, калi члены сям'i не зарэгістраваныя па адрасе заяўніка, даведкі аб месцы іх жыхарства.

3. Даведка аб належаць грамадзяніну і членам яго сям'і правах на аб'екты нерухомай маёмасці альбо аб адсутнасці такіх правоў.

4. Дакументы, якія пацвярджаюць атрыманне льгот па аплаце харчавання дзяцей ва ўстановах дашкольнай адукацыі ў памеры іх грашовага эквіваленту іншыя дакументы, неабходныя для прадастаўлення дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў выглядзе штомесячнай і (або) аднаразовай сацыяльных дапамог.

УВАГА: Запытаныя дакументы грамадзянін мае права даць САМАСТОЙНА.

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна

Мааксімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

5 рабочых дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 5 рабочых дзён пасля атрымання апошняга дакумента, неабходнага для прадастаўлення дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі

Тэрмін дзеяння рашэння, які прымаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Адначасова - пры прадастаўленні аднаразовай сацыяльнай дапамогі

 

ад аднаго да 12 месяцаў - пры прадастаўленні штомесячнай сацыяльнай дапамогі

Адказныя па прыёме, падрыхтоўцы да разгляду заяў і выдачы адміністрацыйных рашэнняў:

спецыяліст па сацыяльнай рабоце Пабулая Алена Васільеўна
ў яе адсутнасць - Рагальская Святлана Уладзіміраўна.

Рэжым працы спецыялістаў: панядзелак-пятніца: з 8.00 да 17.00 (абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00).

Прыём заяў ажыццяўляецца па адрасе: г. Пінск, вул. Ракасоўскага, 4, кабінет № 13. Тэл. 8 (0165) 37-55-93.

Найменне, месца знаходжання і рэжым працы вышэйстаячага дзяржаўнага органа і арганізацыі:

 Камітэт па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне Брэсцкага аблвыканкама, 224016, г. Брэст, вул. Гогаля, 71.

Рэжым працы: 8: 30-17: 30
Абедзенны перапынак: 13: 00-14: 00
Выхадны: субота, нядзеля

Друкаваць

Joomla веб-мастер