Режим для слабовидящих

 

rube
  • Рэжым працы Цэнтра:

    Панядзелак-пятніца: 08:00 - 17:00

    Абедзенны перапынак: 13:00 - 14:00

     

    Выхадны:

    субота, нядзеля

    Чытаць далей...

  • Адрас: 225710, Брэсцкая воб., г. Пінск, вул. Ракасоўскага, д. 4

    Друкаваць

    Чытаць далей...

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА № 2.33. Прыняцце рашэння аб прадастаўленні (аб адмове ў прадастаўленні) дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў выглядзе: 2.33.2. сацыяльнай дапамогі для пакрыцця выдаткаў на набыццё падгузкаў (ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 19 студзеня 2012 г. № 41 «Аб дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі»)

 Рашэннем Пінскага райвыканкама ад 2017/08/15 № 864 'Аб дэлегаванні паўнамоцтваў па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур» паўнамоцтвы па прыёме, падрыхтоўцы да разгляду заяў грамадзян аб прадастаўленні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі, выдачы адміністрацыйных рашэнняў аб выніках разгляду заяў, а таксама па прыняцці адміністрацыйных рашэнняў аб адмове ў прыняцці заяў зацікаўленых асоб дэлегаваны ГУ «Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Пінскага раёна»

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

1. Заяву (спампаваць).

2. Пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу (у адносінах да дзяцей-інвалідаў ва ўзросце да 14 гадоў - пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу і (або) паўнамоцтвы іх законных прадстаўнікоў).

3. Пасведчанне інваліда - для інвалідаў I групы.

4. Пасведчанне дзіцяці-інваліда - для дзяцей-інвалідаў ва ўзросце да 18 гадоў, якія маюць IV ступень страты здароўя.

5. Пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці - пры набыцці падгузнікаў для дзіцяці-інваліда.

6. Дакументы, якія пацвярджаюць выдаткі на набыццё падгузнікаў, устаноўленыя ў адпаведнасці з заканадаўствам, з абавязковым указаннем наймення набытага тавару ў Рэспубліцы Беларусь.

7. Індывідуальная праграма рэабілітацыі інваліда ці заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі дзяржаўнай арганізацыі аховы здароўя аб патрэбнасці ў падгузнікаў.

8. Пасведчанне на права прадстаўлення інтарэсаў падапечнага, даверанасць, аформленая ў парадку, устаноўленым грамадзянскiм заканадаўствам, дакумент, які пацвярджае роднасныя адносіны, - для асоб, якія прадстаўляюць інтарэсы інвалідаў I групы

Дакументы і (або) звесткі, запытаныя кіраваннем для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

1. Даведка аб месцы жыхарства і складзе сям'і - для прадастаўлення сацыяльнай дапамогі для пакрыцця выдаткаў на набыццё падгузкаў дзецям-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў, якія маюць IV ступень страты здароўя.

2. Звесткі, якія пацвярджаюць, што дзіцяці-інваліду да 18 гадоў, які мае IV ступень страты здароўя, інваліду I групы з прычыны прафесiйнага захворвання або працоўнага калецтва не праводзілася аплата выдаткаў на набыццё падгузкаў за кошт сродкаў абавязковага страхавання ад няшчасных выпадкаў на вытворчасці і прафесійных захворванняў.

3. Звесткі аб прадастаўленні (не прадастаўленні) сацыяльнай дапамогі для пакрыцця выдаткаў на набыццё падгузкаў па ранейшым месцы жыхарства заяўніка - пры змене месца жыхарства (месца знаходжання) заяўніка

УВАГА: Запытаныя дакументы грамадзянін мае права даць САМАСТОЙНА.

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

5 рабочых дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 5 рабочых дзён пасля атрымання апошняга дакумента, неабходнага для прадастаўлення дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі

Тэрмін дзеяння рашэння, які прымаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Адначасова

Адказныя па прыёме, падрыхтоўцы да разгляду заяў і выдачы адміністрацыйных рашэнняў:

спецыяліст па сацыяльнай рабоце Рагальская Святлана Уладзіміраўна
ў яе адсутнасць - Пабулая Алена Васільеўна.

Рэжым працы спецыялістаў: панядзелак-пятніца: з 8.00 да 17.00 (абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00).

Прыём заяў ажыццяўляецца па адрасе: г. Пінск, вул. Ракасоўскага, 4, кабінет № 13. Тэл. 8 (0165) 37-55-93.

Найменне, месца знаходжання і рэжым працы вышэйстаячага дзяржаўнага органа і арганізацыі:

 Камітэт па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне Брэсцкага аблвыканкама, 224016, г. Брэст, вул. Гогаля, 71.

Рэжым працы: 8: 30-17: 30
Абедзенны перапынак: 13: 00-14: 00
Выхадны: субота, нядзеля

 

Друкаваць

Joomla веб-мастер