Режим для слабовидящих

 

rube
  • Рэжым працы Цэнтра:

    Панядзелак-пятніца: 08:00 - 17:00

    Абедзенны перапынак: 13:00 - 14:00

     

    Выхадны:

    субота, нядзеля

    Чытаць далей...

  • Адрас: 225710, Брэсцкая воб., г. Пінск, вул. Ракасоўскага, д. 4

    Друкаваць

    Чытаць далей...

 

 АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА № 2.33. Прыняцце рашэння аб прадастаўленні (аб адмове ў прадастаўленні) дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў выглядзе: 2.33.4. забеспячэння прадуктамі харчавання дзяцей першых двух гадоў жыцця (ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 19 студзеня 2012 г. № 41 «Аб дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі»)

 

Рашэннем Пінскага райвыканкама ад 2017/08/15 № 864 'Аб дэлегаванні паўнамоцтваў па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур» паўнамоцтвы па прыёме, падрыхтоўцы да разгляду заяў грамадзян аб прадастаўленні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі, выдачы адміністрацыйных рашэнняў аб выніках разгляду заяў, а таксама па прыняцці адміністрацыйных рашэнняў аб адмове ў прыняцці заяў зацікаўленых асоб дэлегаваны ГУ «Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Пінскага раёна»

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

1.  Заяву (спампаваць).

2. Пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка і членаў яго сям'і (для непаўналетніх дзяцей ва ўзросце да 14 гадоў - пры яго наяўнасці).

3. Выпіска з медыцынскіх дакументаў дзіцяці з рэкамендацыямі ўрача-педыятра ўчастковага (лекара-педыятра, урача агульнай практыкі) па рацыёну харчавання дзіцяці.

4. Пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці - для асоб, якія маюць дзяцей ва ўзросце да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры яго наяўнасці).

5. Пасведчанне аб заключэнні шлюбу (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь - пры яго наяўнасці).

6. Копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і - для няпоўных сем'яў.

7. Копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей.

8. Копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі - для асоб, назначаных апекунамі дзіцяці.

9. Копія рашэння суда аб прызнанні бацькоўства, або пасведчанне аб устанаўленнi бацькоўства (у выпадку, калі бацькоўства ўстаноўлена альбо прызнана ў судовым парадку), або даведка аб запісу акта аб нараджэнні (у выпадку, калі бацькоўства прызнана ў добраахвотным парадку).

10. Выпіска (копія) з працоўнай кніжкі або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць занятасць працаздольнага бацькі ў поўнай сям'і альбо працаздольнага асобы, з якім маці не знаходзіцца ў зарэгістраваным шлюбе, але сумесна жыве і вядзе агульную гаспадарку.

11. Дагавор найму (паднайму) жылога памяшкання - для грамадзян, якія здавалі па дамове найму (паднайму) жылое памяшканне на працягу 12 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту (для грамадзян, звольненых з працы (службы) у сувязі з ліквідацыяй арганізацыі, спыненнем дзейнасці індывідуальнага прадпрымальніка, натарыуса , які ажыццяўляе натарыяльную дзейнасць у натарыяльным бюро, адваката, які ажыццяўляе адвакацкую дзейнасць індывідуальна, спыненне дзейнасці філіяла, прадстаўніцтва або іншага адасобленага падраздзялення орган зацыі, размешчаных у іншай мясцовасці, скарачэннем колькасці або штату работнікаў, - на працягу 3 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту).

12. Дагавор рэнты і (або) пажыццёвага ўтрымання - для грамадзян, якія заключылі названы дагавор.

13. Звесткi аб атрыманых даходах кожнага члена сям'і за 12 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту (для сем'яў, у якіх працаздольны бацька (працаздольная асоба, з якім маці не знаходзіцца ў зарэгістраваным шлюбе, але сумесна жыве і вядзе агульную гаспадарку) звольнены з працы (службы) у сувязі з ліквідацыяй арганізацыі, спыненнем дзейнасці індывідуальнага прадпрымальніка, натарыуса, які ажыццяўляе натарыяльную дзейнасць скарачэннем колькасці або штату работнікаў, - за 3 месяцы, якія папярэднічаюць месяцу звароту), акрамя зведзены й аб памерах пенсій з улікам надбавак, даплат i павышэнняў, дапамог па догляду інвалідаў I групы або асобаў, якiя дасягнулi 80-гадовага ўзросту, дапамог, што выплачваюцца згодна з Законам Рэспублікі Беларусь 'Аб дзяржаўных дапамогах сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей» (за выключэннем дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці, і дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці), з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 9 снежня 2014 г. № 572 'Аб дадатковых мерах дзяржаўнай падтрымкі емей, якія выхоўваюць дзяцей », якія выплачваюцца i далучаюцца да матэрыялаў справы органамі па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне

Дакументы і (або) звесткі, запытаныя кіраваннем для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

1. Даведка, якая змяшчае звесткі з запісу акта аб нараджэнні, калі запіс пра бацькоў дзіцяці праведзена ў адпаведнасці з артыкулам 55 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб бараку і сям'і.

2. Даведка аб месцы жыхарства і складзе сям'і (копія асабовага рахунку).

3. Даведка аб належаць грамадзяніну і членам яго сям'і правах на аб'екты нерухомай маёмасці альбо аб адсутнасці такіх правоў.

4. Дакументы, якія пацвярджаюць атрыманне льгот па аплаце харчавання дзяцей ва ўстановах дашкольнай адукацыі ў памеры іх грашовага эквіваленту.

5. Іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для забеспячэння прадуктамі харчавання дзяцей першых двух гадоў жыцця

УВАГА: Запытаныя дакументы грамадзянін мае права даць САМАСТОЙНА.

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

5 рабочых дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 5 рабочых дзён пасля атрымання апошняга дакумента, неабходнага для прадастаўлення дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі

Тэрмін дзеяння рашэння, які прымаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

На кожныя 6 месяцаў да дасягнення дзіцем узросту 2 гадоў

Адказныя па прыёме, падрыхтоўцы да разгляду заяў і выдачы адміністрацыйных рашэнняў:

спецыяліст па сацыяльнай рабоце Рагальская Святлана Уладзіміраўна
ў яе адсутнасць - Пабулая Алена Васільеўна.

Рэжым працы спецыялістаў: панядзелак-пятніца: з 8.00 да 17.00 (абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00).

Прыём заяў ажыццяўляецца па адрасе: г. Пінск, вул. Ракасоўскага, 4, кабінет № 13. Тэл. 8 (0165) 37-55-93.

Найменне, месца знаходжання і рэжым працы вышэйстаячага дзяржаўнага органа і арганізацыі:

 Камітэт па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне Брэсцкага аблвыканкама, 224016, г. Брэст, вул. Гогаля, 71.

Рэжым працы: 8: 30-17: 30
Абедзенны перапынак: 13: 00-14: 00
Выхадны: субота, нядзеля

Друкаваць

Joomla веб-мастер