АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА № 2.33
Прыняцце рашэння аб прадастаўленні (аб адмове ў прадастаўленні) дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў выглядзе: 2.33.1. штомесячнай і (або) аднаразовай сацыяльных дапамог (ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 19 студзеня 2012 г. № 41 «Аб дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі»)
Рашэннем Пінскага райвыканкама ад 2017/08/15 № 864 'Аб дэлегаванні паўнамоцтваў па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур» паўнамоцтвы па прыёме, падрыхтоўцы да разгляду заяў грамадзян аб прадастаўленні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі, выдачы адміністрацыйных рашэнняў аб выніках разгляду заяў, а таксама па прыняцці адміністрацыйных рашэнняў аб адмове ў прыняцці заяў зацікаўленых асоб дэлегаваны ГУ «Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Пінскага раёна»
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
1. Заяву (спампаваць). 2. Пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка і членаў яго сям'і (для непаўналетніх дзяцей ва ўзросце да 14 гадоў - пры яго наяўнасці), даведка аб вызваленні - для асобаў, вызваленых з месцаў пазбаўлення волі. 3. Пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці - для асоб, якія маюць дзяцей ва ўзросце да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры яго наяўнасці). 4. Пасведчанне аб усталяванні бацькоўства - для жанчын, якія нарадзілі дзяцей па-за шлюбам, у выпадку, калі бацькоўства ўстаноўлена. 5. Пасведчанне аб заключэнні шлюбу (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь - пры яго наяўнасці). 6. Копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і - для няпоўных сем'яў. 7. Копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей. 8. Копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі - для асоб, назначаных апекунамі дзіцяці. 9. Пасведчанне інваліда - для інвалідаў. 11. Пасведчанне аб дзяржаўнай рэгістрацыі індывідуальнага прадпрымальніка - для індывідуальных прадпрымальнікаў. 13. Звесткi аб атрыманых даходах кожнага члена сям'і за 12 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту (для сем'яў, у якіх працаздольны бацька (працаздольная асоба, з якім маці не знаходзіцца ў зарэгістраваным шлюбе, але сумесна жыве і вядзе агульную гаспадарку) звольнены з працы (службы) у сувязі з ліквідацыяй арганізацыі, спыненнем дзейнасці індывідуальнага прадпрымальніка, натарыуса, які ажыццяўляе натарыяльную дзейнасць скарачэннем колькасці або штату работнікаў, - за 3 месяцы, якія папярэднічаюць месяцу звароту), акрамя зведзены й аб памерах пенсій з улікам надбавак, даплат i павышэнняў, дапамог па догляду інвалідаў I групы або асобаў, якiя дасягнулi 80-гадовага ўзросту, дапамог, што выплачваюцца згодна з Законам Рэспублікі Беларусь 'Аб дзяржаўных дапамогах сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей» (за выключэннем дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці, і дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці), з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 9 снежня 2014 г. № 572 'Аб дадатковых мерах дзяржаўнай падтрымкі емей, якія выхоўваюць дзяцей », якія выплачваюцца i далучаюцца да матэрыялаў справы органамі па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне 14. Даведкі аб рэалізацыі прадукцыі жывёльнага паходжання (за выключэннем малака), пладоў і прадукцыі ўласнай падсобнай гаспадаркі, прадуктаў прамысловай дзейнасці - у выпадку рэалізацыі названай прадукцыі. 16. Дагавор рэнты і (або) пажыццёвага ўтрымання - для грамадзян, якія заключылі названы дагавор. 17. Дагавор найму (паднайму) жылога памяшкання - для грамадзян, якія здавалі па дамове найму (паднайму) жылое памяшканне на працягу 12 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту (для грамадзян, звольненых з працы (службы) у сувязі з ліквідацыяй арганізацыі, спыненнем дзейнасці індывідуальнага прадпрымальніка, натарыуса , які ажыццяўляе натарыяльную дзейнасць у натарыяльным бюро, адваката, які ажыццяўляе адвакацкую дзейнасць індывідуальна, спыненнем дзейнасці філіяла, прадстаўніцтва або іншага адасобленага падраздзялення арганіза изации, размешчаных у іншай мясцовасці, скарачэннем колькасці або штату работнікаў, - на працягу 3 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту). |
Дакументы і (або) звесткі, запытаныя кіраваннем для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
1. Даведка, якая змяшчае звесткі з запісу акта аб нараджэнні, у выпадку, калі запіс пра бацькоў праведзена ў адпаведнасці з артыкулам 55 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і. |
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Бясплатна |
Мааксімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
5 рабочых дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 5 рабочых дзён пасля атрымання апошняга дакумента, неабходнага для прадастаўлення дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі |
Тэрмін дзеяння рашэння, які прымаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Адначасова - пры прадастаўленні аднаразовай сацыяльнай дапамогі |
Адказныя па прыёме, падрыхтоўцы да разгляду заяў і выдачы адміністрацыйных рашэнняў:
спецыяліст па сацыяльнай рабоце Пабулая Алена Васільеўна
ў яе адсутнасць - Рагальская Святлана Уладзіміраўна.
Рэжым працы спецыялістаў: панядзелак-пятніца: з 8.00 да 17.00 (абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00).
Прыём заяў ажыццяўляецца па адрасе: г. Пінск, вул. Ракасоўскага, 4, кабінет № 13. Тэл. 8 (0165) 37-55-93.
Найменне, месца знаходжання і рэжым працы вышэйстаячага дзяржаўнага органа і арганізацыі:
Камітэт па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне Брэсцкага аблвыканкама, 224016, г. Брэст, вул. Гогаля, 71.