АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА № 2.33. Прыняцце рашэння аб прадастаўленні (аб адмове ў прадастаўленні) дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў выглядзе: 2.33.2. сацыяльнай дапамогі для пакрыцця выдаткаў на набыццё падгузкаў (ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 19 студзеня 2012 г. № 41 «Аб дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі»)
Рашэннем Пінскага райвыканкама ад 2017/08/15 № 864 'Аб дэлегаванні паўнамоцтваў па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур» паўнамоцтвы па прыёме, падрыхтоўцы да разгляду заяў грамадзян аб прадастаўленні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі, выдачы адміністрацыйных рашэнняў аб выніках разгляду заяў, а таксама па прыняцці адміністрацыйных рашэнняў аб адмове ў прыняцці заяў зацікаўленых асоб дэлегаваны ГУ «Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Пінскага раёна»
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
1. Заяву (спампаваць). 2. Пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу (у адносінах да дзяцей-інвалідаў ва ўзросце да 14 гадоў - пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу і (або) паўнамоцтвы іх законных прадстаўнікоў). 7. Індывідуальная праграма рэабілітацыі інваліда ці заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі дзяржаўнай арганізацыі аховы здароўя аб патрэбнасці ў падгузнікаў. |
Дакументы і (або) звесткі, запытаныя кіраваннем для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
1. Даведка аб месцы жыхарства і складзе сям'і - для прадастаўлення сацыяльнай дапамогі для пакрыцця выдаткаў на набыццё падгузкаў дзецям-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў, якія маюць IV ступень страты здароўя. |
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Бясплатна |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
5 рабочых дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 5 рабочых дзён пасля атрымання апошняга дакумента, неабходнага для прадастаўлення дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі |
Тэрмін дзеяння рашэння, які прымаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Адначасова |
Адказныя па прыёме, падрыхтоўцы да разгляду заяў і выдачы адміністрацыйных рашэнняў:
спецыяліст па сацыяльнай рабоце Рагальская Святлана Уладзіміраўна
ў яе адсутнасць - Пабулая Алена Васільеўна.
Рэжым працы спецыялістаў: панядзелак-пятніца: з 8.00 да 17.00 (абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00).
Прыём заяў ажыццяўляецца па адрасе: г. Пінск, вул. Ракасоўскага, 4, кабінет № 13. Тэл. 8 (0165) 37-55-93.
Найменне, месца знаходжання і рэжым працы вышэйстаячага дзяржаўнага органа і арганізацыі:
Камітэт па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне Брэсцкага аблвыканкама, 224016, г. Брэст, вул. Гогаля, 71.